Lite om mig

Jag har glömt att presentera mig..

Jag är vuxen (nåja i passet i alla fall) har fyra barn, arbetar som förskollärare.

Jag är feminist men även muslim det förra har jag alltid varit, det senare inträffade när jag gifte mig med min numera exman. Jag är fortfarande troende men håller inte på så mycket regler.
 
Feminismen för mig är inget tillkrånglat eller rabiat, jag tycker bara att vi ska ha en kvinnlig statsminister snart och lika löner och villkor, sånt som borde vara självklart år 2015 eller vad?
Som kontrast till detta kanske, så älskar jag hårdrock, metal, hårda trummor och vrålande röster får mig att rysa av välbehag och att köra snabbt med musiken på högsta volym med en bas som känns ända in i benen...det är livet!

Jag läser mycket, jag var passionerat förtjust i att fotografera tills min kamera gick sönder och jag inte hade råd med en ny, efter att ha använt systemkamera så vägrade jag köpa något annat så ja, fotointresset ligger på hyllan tills jag får råd.

Jag gillar också onlinespel, jag är något av en "girlgamer" och har spelat flera olika spel, fastnade länge länge för minecraft, ja det är mest kids som spelar men vi vuxna tycks hitta varandra och jag har träffat så många underbara roliga människor från hela världen. Man umgås på skype eller i teamspeak, det är kul!

Min senaste spelpassion är ClashOfClans, superkul spel!
 
 
Minecraft
 
 
 
Clash Of Clans
 
 

Kommentera här: