Min sommar

 
Jag har arbetat nästan hela tiden medans alla andra flytt den svenska sommaren utomlands alltså har jag fått vara både kattvakt, blomvakt och chaufför till flygplatsen!

Jag börjar med att visa hur söt katten jag passar är (bilderna är tagna idag i trädgården)
 
 
 
 
 
 
Han tjatar om mat, krafsar runt kattsand i hela huset, väcker oss vid 5 på morgonen med att jama och vilja ut och dessemellan kommer han upp i knät och spinner så man alldeles glömmer bort att man är trött på honom ;)
 
Att min trädgård ser ut som en djungel är jag van vid men efter att två olika personer dumpat sina krukväxter hos mig så ser insidan ut som rena amazonas
 
 
Jag har redan varit 2 gånger vid flygplatsen denna sommar, detta utan att åka någonstans själv! en utav gångerna blev jag uppringd av en vän med panik, hennes bagage blev inte godkänt för det var fyra cm för stort, det skulle kosta 600 så kunde jag inte åka ut med en annan väska till henne? det var bråttom  jag fick slänga in en väska i bilen och köra i ilfart till flygplatsen, vad gör man inte för vänner...
 
Emellan allt annat har jag släpat ut husets barn till stranden de få dagar det varit badväder

Idag vid badplatsen, de surar för de vill hellre sitta vid datorn

 
Ena sonen glömde bort att sura efter en stund, här fångad i hoppet :)

 
Ingen dum sommar trots allt..

 
1 Liene Svärd:

skriven

Tack så mycket :D Verkligen fin katt!

2 Emma Grann Fotografi:

skriven

Så fin katt!! :)

Svar: Visst är han :)
wildvuxen.blogg.se

3 Skogsraah ☾:

skriven

Så härligt :)

Kommentera här: