Jag gillar vädret ;)

Är jag ensam om att inte klaga på sommarvädret? visst saknar jag att åka och bada men jösses så mycket jag fått gjort dessa lediga dagar!
 
Jag vet inte hur ni har det, men hemma hos mig så håller jag ytorna rena och stoppar in allt jag inte vet vad jag ska göra med, plus allt som kan "vara bra att ha sen" in i skåpen, eftersom jag inte vet var jag stoppat vad så kommer det aldrig något ut därifrån, till sist kommer det till en gräns där det är livsfarligt att öppna ett skåp eftersom man garanterat får något i huvudet!
?
 
Men inte nu längre! de senaste dagarna har jag rensat kasse efter kasse med saker jag inte behöver längre och dessutom återfunnit en massa kul prylar jag tappat bort :)

Dagens rensning var grymt mycket jobbigare en gårdagens yogapass så jag har fått träning också

Tack vädret!
 
P.S Skriv gärna och berätta vad du tar dig för denna sommar
 
1 Feellencia:

skriven

Jag tycker det allra bästa med att städa eller rensa i allmänhet är alla de roliga saker man hittar, precis som du skriver! Därför kan det för mig ta timmar att städa något som borde gå på ett par minuter!

Svar: Samma här haha, men då har man ju roligt under tiden
wildvuxen.blogg.se

2 Hanna Karlsson:

skriven

Jag gillar vädret för det är lättare att träna, behöver liksom inte ta hänsyn till om det är för varmt eller inte. Men annars vill jag ha värme.

Svar: Jo det vill ju jag också men efter 2-3 dagars strandväder brukar jag tycka det räcker :) det jag tycker bäst om är att sitta ute sent på kvällen eller i skuggan och läsa en bok, det saknar jag just nu
wildvuxen.blogg.se

3 N:

skriven

Enda positiva med vädret är att det är bra träningsväder!

Svar: Så sant, tränings och röjarväder :)
wildvuxen.blogg.se

4 Netti:

skriven

Jag har också fått en hel del gjort hemma men jag saknar solen ändå! :-D

Svar: Ja ett par dagars badväder innan jobbet börjar igen vore inte fel :)
wildvuxen.blogg.se

Kommentera här: