Första inlägget att välja ett namn..

Att välja ett bloggnamn var det svåraste med att börja blogga igen!
Namnet måste säga något både om mig och om bloggen......jag slängde en blick ut genom fönstret på min älskade trädgård, mitt alldeles egna gröna rum och där satt det! Wildvuxen

Synonymer till vildvuxen
förvildad, igenvuxen; vidlyftig, yvig, snårig som fått växa okontrollerat; (bildlig betydelse)

Det är jag det, det är min trädgård och det är som min blogg kommer att bli, hejdlösa kast mellan allvar och humor och olika ämnen

Imorgon ska jag ta lite bilder i nämnda trädgård, vi ses :)
 


Inte från min trädgård men bra ändå

P.S jag hade fel, det svåraste var inte att hitta ett namn, det var att byta mall på bloggen grrr
 
 
1 Lollo:

skriven

Hej vännen! Vad roligt att hitta din kommentar hos mig, och nu har jag också svarat på den.
Kommer du inte längre att använda din gamla blogg
https://barbamammas.wordpress.com/
???
Önskar dig en skön sommar. Vi hörs ...
Kram

Svar: Åh så kul att höra av dig! Jag kanske fortsätter på min gamla blogg också när jag fixat en ny systemkamera, den gamla gick sönder. Den bloggen var så centrerad runt foto och mobilbilderna är.. hemska. Men den här blir min personliga :)
Önskar även dig en skön sommar KRAM
wildvuxen.blogg.se

2 Lollo:

skriven

Okej, då förstår jag ... :)

Men jag hoppas ändå att du behåller din wordpress. Det finns så bra verktyg för blogg-gemenskap där, och så slipper man all dominerande reklam. Här flimrar det av reklam, tyvärr ... :(
Och jag har svårt att se vad som är startsida? Men det kanske har med temat att göra, mer än all reklam ...

Din wordpress-blogg är stilren och fri från detta reklam-"brus". Kanske du bara kunde byta tema där, eller lägga till en blogg till ditt konto. Man kan ju ha flera bloggar på samma konto i wordpress.
Bara ett förslag ... Men som jag minns dig så var du väldigt tekniskt kunnig i det här - Jag fick ju hjälp från dig flera gånger - Du vet nog vad du gör ... ;)

Svar: Det är sant, jag saknar att kunna lägga in videos och annat här, men reklamen blir jag av med om jag blir promedlem... jag får fundera lite :) jag har förresten glömt mina inloggningsuppgifter till wordpress så lite detektivarbete blir det i så fall lol
wildvuxen.blogg.se

3 Lollo:

skriven

Det kan inte vara värre detektivarbete än att kontakta support ...
;)

Svar: haha antagligen
wildvuxen.blogg.se

Kommentera här: