En vacker sommardag!


Äntligen la vinden sig och vi fick njuta av en strålande vacker sommardag!
 
Med strereon på högsta volym körde jag till stranden, tog en simtur i min nya baddräkt (som jag känner mig så fin i) och låg sedan och läste medan jag torkade, underbart!

Katten han har sovit hela dagen, han var nämligen ute på äventyr i natt och kom inte hem förrän på förmiddagen.
Jag var ute flera gånger sent igår kväll och kallade på honom och i morse också. Jag hade altandörren öppen så att han kunde komma in. Jag var rejält orolig, det är sånt ansvar att ha hand om någon annans katt.... När jag skulle ta bilen till stranden hörde jag ett förtvivlat jamande och upp dök en olycklig katt, jag tror inte han hittade "hem" och han har inte jamat för att komma ut en enda gång idag. Jag var så glad att se honom så han fick en extra portion av sin favoritmat :)

Bilden ovan är från den tiden jag hade en bra kamera, inte en av de bästa men jag tyckte den var så somrig...jag har börjat gå igenom mina gamla bilder, rensar bort sådana jag inte tycker är bra, jag tror jag kommer att göra ett inlägg med de jag tycker om lite senare.

Jag saknar en kamera..mitt nästa mål blir att spara ihop till en systemkamera igen!
1 ella:

skriven

åh vad fint!

Svar: Ja, något att tänka på en regnig dag som idag :)
wildvuxen.blogg.se

Kommentera här: