Baddräkt

Jag har skjutit på det och skjutit på det... att köpa ny baddräkt
 
De senaste dagarnas underbara väder har tillbringats på stranden med en mycket utdaterad baddräkt så idag bestämde jag mig för skaffa en ny
 
Jag såg inte fram emot att springa runt på stan i 30-gradig hetta och åla mig in och ur baddräkter samtidigt som det hemska ljuset och de stora speglarna skulle rycka bort varenda liten illusion jag har om min kropp, jag behöver mina illusioner för att må bra haha
 
Så kom jag på den alldeles lysande idén att handla på nätet! I lugn och ro satt jag framför datorn och tittade på alla modeller och läste kundrecensioner och till sist valde jag den här
 
 
Den utlovar att hålla in det som ska hållas in, jag intalar mig att jag har yppiga kvinnliga former men för närvarande är de något för yppiga

Baddräkten ska komma på tisdag. vädret ska bli sämre men i värsta fall får jag väl använda den i ett äventyrsbad xD

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Superfin! :)

Svar: Tack!
wildvuxen.blogg.se

2 Malin Lundgren:

skriven

Oj vad fin den var!

Svar: Tack! den kommer när som helst med posten nu :)
wildvuxen.blogg.se

3 linah:

skriven

jättefin:D!

Svar: Kul att höra att inte bara jag tycker det, väntar ivrigt på att den ska komma men som vädret är har jag egentligen inte bråttom :) Jag kikade in på din blogg men det fungerade inte att kommentera, så om du läser detta så tycker jag att de där korsetterna var urläckra!
wildvuxen.blogg.se

Kommentera här: