jamen alltså det är bara så


Här hade jag kommit igång med träning och sundare matvanor, minskat 2 cm i midjemått och så boom efter ett yogapass så kunde jag knappt gå på min vänstra fot! Efter en veckas plåga släpade jag mig till en sjukgymnast idag, jag har skadat ett muskelfäste och fått en inflammation...
Nu ska jag byta träningspassen mot små försiktiga sjukgymparörelser och äta antiinflammatorisk medicin
 
Kommer ni ihåg den här? så såg mina semesterveckor ut
 
 
Nu har jag börjat jobba och det ser ut såhär:
 
jamen det är bara så typiskt!
 
1 Skogsraah ☾:

skriven

Åhnej, vad typiskt alltså!

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Men usch då!

3 Jennie Lenita:

skriven

Aj aj aj :( Så tråkigt att du råkat ut för hinder. Men grymt bra jobbat med minus 2 cm :D Heja!

4 Liene Svärd:

skriven

sv: Skönt att du funnit den balansen :) Det är för lätt att bli uppslukad av sociala medier.

Nej vad tråkigt med foten :( men du kan iaf fortsätta äta sunt, bara det kan hjälpa med viktminskningen.

5 Adine:

skriven

Usch vad jobbigt att vara skadad :/ Hoppas det blir bättre snart!

Svar: Visst är han fin! :)

Kommentera här: