Födelsedagsfirande

Av någon anledning så fyller de flesta i familjen år mot slutet av juli och i början av augusti, mycket märkligt. Det blir tjatigt med 4 kalas på fyra veckor så vi brukar slå ihop våra firanden och idag var det dags!
 

Jag fick en mp3 spelare, äntligen, jag har tappat bort sladden till min gamla och den här är mycket mindre, man sätter fast den i ett litet clip, toppen för träning och promenader!
 
+Presentkort på HM och Lindex så nu ska jag shoppa lite i sommarrean ;)
 

En fräck mugg, ska invigas med morgonkaffe
 

Min son fick bland annat en saccosäck som han önskat sig länge, han blev glad :) i presenten ingår också ett besök på Liseberg
 
Sista och bästa presenten.... vi hade tur med vädret!  sol och svaga vindar så vi satt i trädgården hela dagen och eftermiddagen, underbart!
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vilka härliga presenter! :)

Svar: ja det var de :) jag har redan shoppat kläder för presentkorten haha
wildvuxen.blogg.se

Kommentera här: