Ny outfit och lite reklam

Jag vet inte om du är som jag? jag får alltid lust att shoppa nya kläder på hösten! kanske det är ett sätt att stärka sig inför vintern?
 
Jag tog i alla fall en ledig dag och shoppade loss!
 
På Indiska hittade jag två underbara klänningar/tunikor och på en annan affär (uh minns inte vilken) hittade jag den perfekta väskan!
Jag köpte också lite nya leggings, kläder till pojkarna och en fin skjorta i födelsedagspresent till en vän.
 
Med detta hade jag tänkt mig nöja men så blir jag plötsligt indragen av en försäljare...
 

En riktigt snygg kille tar min hand och ber att få demonstrera nagelprodukter på mig och innan jag hinner hämta mig så har han börjat fixa med min nagel, samtidigt som han pratar förföriskt försäljningsnack...
 
Efter en halvminut eller så så glänser min nagel och är jättefin och nu börjar han massera mina nagelband men en olja aha, nageln blir verkligen fin. Killen är fin. Tyvärr är priset lite för fint också! hela 599 kronor för kittet som innehåller en fyrkantig sak, det är den som får nageln att glänsa efter att man gnidigt med den, en olja och en handkräm.
Jag säger att det är lite dyrt, då lägger han upp två förpackningar en på köpet till en väninna säger han glatt. Jag ska tänka på saken säger jag, men att jag inte brukar bry mig så mycket om mina naglar, att jag kanske kommer tillbaka men då ger han mig ett erbjudande jag inte kan stå emot jag får kittet för 250 kronor. Den killen visste hur man skulle hala in fisken :)
 
Jag var orolig att jag hade lurats att köpa skräp men hemma fixade jag mina naglar och de glänser och är superfina och när jag tittar efter produkten på nätet så kostar kittet verkligen 599 kronor så jag gjorde ett fynd
 
 
Jag vet inte om det är värd pengarna för dig men bryr man sig om sina naglar är detta ett riktigt bra kit!
 
1 linah:

skriven

vilka fina fynd!

Kommentera här: