Hopp om livet

 
Efter en sommar helt utan badväder har jag nu badat 3 gånger på en vecka! igår behövde jag inte ens släpa ut sönerna, de ville åka och bada..

 
 
Det är hopp om livet ;)
 
 
1 Liene Svärd:

skriven

sv: Eller hur :)

Jag badade inte heller hela sommaren förrän igår.

2 Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme:

skriven

Ja det har verkligen varit underbart väder den här helgen! :D Vill du förresten göra ett bloglovinbyte för att gynna varandra? ^^ Skriv i sådana fall vilket nr du blir när du följer mig så gör jag detsamma för dig! :) Kram!

Svar: Jag använder inte bloglovin men lägger bokmärken på de bloggar jag vill läsa mer av, jag la ett på dig och kikar in lite då och då :) lägg bara till mig om du tycker min blogg är intressant Kram!
wildvuxen.blogg.se

Kommentera här: