Tidiga bilder

Oj så mycket bilder jag har! någa av mina favoriter hittar jag bara i raw format, jag får fixa ett program som konverterar dem till jpeg innan jag kan lägga upp dem här
 
I alla fall, här är några bilder jag tog med en nikon superzoom, det var innan jag skaffade mig en systemkamera
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Superzoom var det ja! detta är fotat från marken väldigt högt upp, jag ångrar såå att jag sålde den här kameran efter att jag köpt min Canon systemkamera, det hade varit kul att ha den nu

Jag ska försöka hitta några av mina nyare bilder imorgon kanske.

Det har varit en konstig dag, jag har rensat ut ett skåp med tonvis av en massa gamla grejor och framkallade foton, och så ovanpå det rensat på min extradisk där jag har alla bilder....det känns som om jag tillbringat dagen i det förflutna och tänkt på saker jag inte brukar tänka på annars. Skumt.

Pinsamt var det att se gamla bilder jag tyckte var bra men där jag nu ser alla misstag, ibland är kompositionen helt åt skogen men skärpan bra, ibland har jag fått till kompositionen så det hade varit en underbar bild om inte skärpan varit på helt fel plats ugh

Kan man utveckla sitt bildseende trots att man inte fotat på ett år? det verkar nästan som jag har det, jag har mognat i mitt sätt att betrakta bilder, märkligt.
1 maria at inredningsvis:

skriven

Aww vilka fina foton och är inte Svensk sommar bara GUDOMLIG förstår inte de som flyr utomlands på semestern NU haha :)

Idag bjuder jag på tips för lyckad trädgårdsfest på bloggen :)

ha en solig sommarvecka.

LOVE Maria Inredning – it’s Swedish for decor

Svar: svensk sommar är underbar! det behöver inte vara badväder för att man ska ha det gott :)
wildvuxen.blogg.se

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Många läckra bilder :)

Svar: Tack! ska konvertera mina senare bilder snart :)
wildvuxen.blogg.se

Kommentera här: