Fler som är glada över (o)vädret

Min fråga, var du där? Gekås i Falkenberg, eller Ullared slog besöksrekord i tisdags och nästan 30 000 människor var där...
 
Bilderna är från expressen
 
Då vet man vad vissa gjorde i regnet haha (appropå det undrar just om födelsetalen går upp i mars?)

Jag var inte där i alla fall, jag har varit ett fåtal gånger på Gekås men jag ryser bara jag tänker på det! stora affärer med massor av folk är inte kul att shoppa i, sist jag var där kom jag hem med en inte ens halvfull påse jag kände mig som ett ufo i kassan och kassörskan såg förbryllad ut, usch. 

Jag gillar att shoppa på nätet eller i normalstora butiker där man kan se ut och gå ut utan att behöva vandra en kilometer och dessutom gå vilse
 
Regnet ja, vi har haft en blåsig, kall men någorlunda solig vecka och idag var det äntligen riktigt skönt, jag plockade smultron i trädgården och åt dem till en kopp kaffe när satte och läste i trädgården, det var härligt!
sen sa en granne att det skulle komma in oväder och jag kollade smhi..

 
4 dagars regn och rusk inkommande wtf
Jag avbröt min sköna stund i trädgården och släpade fram gräsklipparen istället, trädgården är verkligen vildvuxen, jag fick huka under grenar och slåss med bitande små monster som såg ut som flugor men de bet
samtidigt som jag klippte, suck.
 
Sommarliv, semesterliv men ändå trots allt älskar jag svensk sommar :)
 
 

Kommentera här: