Träning och Bad

Äntligen en ledig dag med sol och bad! tropisk värme och det var underbart skönt att hoppa i vattnet men innan dess..

Jag började dagen med att gå upp tidigt och ta mig till Sats för en halvtimmes cykling och en halvtimmes core.
Jag är intensivt morgontrött och min kropp tyckte inte alls det var en bra idé att gå upp och sedan röra på sig!

Detta talade den om för mig genom att göra sig extra trög, tung och svettig redan innan jag gått ut genom dörren.. Men efteråt mådde både jag och min kropp toppen!


Hur går du i vattnet? jag har varit den som sakta går i och plågar mig millimeter för millimeter till att bara hoppa rakt i från bryggan. Snabbt överstökat och sen kan man njuta av vattnet!

 
 
Efter att vi kom hem åt jag en sen lunch


Sämre kan man ha det :)


Kommentera här: